Achiziții
Primăria Municipiului Brașov

Achiziții / Proceduri proprii: 11-12-2020 ora 11:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124 Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
Servicii de verificare tehnică a proiectului tehnic, pentru implementarea proiectului “Construire park&ride - Bartolomeu”- Cod SMIS 126992
Data limita depunere oferta:
11.12.2020 11:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71328000-3 - Servicii de verificare a proiectelor de structuri portante (Rev.2)
Valoare estimata:
30.000,00 RON
Caiet de sarcini:
Caiet de sarcini_Verificare proiect PARK & RIDE.pdf
Descriere contract:
Obiectul contractului de achiziție publică ce urmează a fi atribuit constă în verificarea tehnică de calitate de către specialiști verificatori de proiecte atestati a documentației tehnice (proiect tehnic) elaborate pentru investiția “Construire park&ride - Bartolomeu”, în conformitate cu Legea 10/1995 privind calitatea în construcții, pentru următoarele cerințe de calitate:
A1 - rezistență mecanică și stabilitate pentru construcții cu structura de rezistență din beton, beton armat, zidărie, lemn pentru construcții
A2 - rezistență mecanică și stabilitate pentru construcții cu structura de rezistență din metal, lemn și alte materiale composite
A4 - rezistență mecanică și stabilitate pentru infrastructura transportului rutier
B1 - siguranța în exploatare pentru construcții
B2 - siguranța în exploatare pentru construcții aferente transportului rutier
B9 - siguranța în exploatare pentru construcții aferente rețelelor edilitare și de gospodărie comunală
B11 - siguranța în exploatare pentru: - sisteme exterioare de alimentare cu apă și stingere a incendiilor; - sisteme de canalizare; - rețele termice;
C - securitate la incendiu pentru construcții în toate domeniile, respectiv pentru instalații în toate specialitățile
D - igienă, sănătate și mediu înconjurător pentru toate domeniile
E - economie de energie prin izolare termică corespunzătoare construcțiilor și instalațiilor din construcții pentru toate domeniile
F - protecție împotriva zgomotului în construcții pentru toate domeniile
G - utilizare sustenabilă a resurselor naturale;
Iint. - instalații aferente clădirilor
Ig - instalații de utilizare gaze, indiferent de regimul de presiune
Ie - instalații electrice aferente construcțiilor
Se - sisteme exterioare
Conditii referitoare la contract:
Termenul de predare al proiectelor verificate va fi următorul : * 10 zile calendaristice, de la predarea către prestator, a documentației tehnice, pe faze de proiectare: DTAC, PT+DDE. Contractul este valabil pe întreaga perioadă de executare a obligațiilor reciproce ce revin părților contractante, începând cu data semnării contractului și își produce efectele până la încheierea procesului-verbal de recepție la terminarea lucrărilor. Pentru asigurarea serviciilor de către verificatorii de proiecte în perioada de execuție a lucrărilor, în cazul în care apar modificări de soluții, termenul de predare al documentației verificate este de 5 zile. RECEPŢIE ŞI MODALITĂŢI DE PLATĂ: a) Se va efectua o singură plată pentru serviciile prestate după efectuarea recepției a documentației tehnice (DTAC, PT, DDE) verificate și a referatelor de verificare pe specialități, pe baza Procesului verbal de recepție, semnat fără obiecțiuni de către comisia de recepție. b) Decontarea serviciilor de verificare a documentațiilor aferente dispozițiilor de șantier emise de proiectant pe perioada execuției lucrărilor se va efectua dupa receptia la terminarea lucrarilor. c) Decontarea serviciilor de verificare, se va realiza pe bază de factură emisă de către verificatorul de proiecte, după semnarea Procesului verbal de recepție a serviciilor de verificare. Factura se va depune la Centrul de informare pentru Cetățeni din cadrul Primăriei Municipiului Brașov, B-dul Eroilor nr.8, cam.1.
Conditii de participare:
Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului. De asemenea se completeaza si formularul Declaratie art.59 si art. 60 incarcat ca anexa la anuntul publicitar. Oferta se va întocmi în conformitate cu cerințele cap. 3 - PREZENTAREA OFERTEI, din Caietul de sarcini. Oferta financiara se va prezenta defalcat, completând Anexa la Formularul de oferta.
Criterii de atribuire:
Pretul cel mai scazut. Ofertantul declarat castigator va constitui garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea contractului in lei fara TVA, in termen de 5 zile de la semnarea contractului, in conformitate cu art.36 din HG 395/2016 cu modificările și completările ulterioare.
Informatii suplimentare:
Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta se va întocmi în conformitate cu cerințele Caietului de sarcini încărcat în prezentul anunț. Oferta financiara totală va fi exprimata în LEI fara TVA, cu TVA-ul evidentiat separat, va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia, oferta defalcându-se pe fiecare corp de clădire în parte conform Caietului de sarcini. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data de 11.12.2020, ora 11:00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari. Număr zile până la care operatorii economici pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor este de 2 zile.
Documente anexate: Documentatie achizitie verificare proiect PARK & RIDE v4.zip

Achiziții / Proceduri proprii: 04-12-2020 ora 10:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124 Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
Furnizare ”DOTĂRI SALĂ DE SPORT COLEGIUL TEHNIC TRANSILVANIA”
Data limita depunere oferta:
04.12.2020 10:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Furnizare
Cod si denumire CPV:
37400000-2 - Articole si echipament de sport (Rev.2)
Valoare estimata:
130.548,50 RON
Caiet de sarcini:
CAIET DE SARCINI DOTARI SALA SPORT COLEGIUL TRANSILVANIA.pdf
Descriere contract:
Obiectul contractului este achiziționarea dotărilor/echipamentelor/articolelor sportive, conform caietului de sarcini anexat la prezentul anunt și fișelor tehnice anexate la anuntul de pe site-ul www.brasovcity.ro/Primarie/Achizitii, necesare desfășurării activităților sportive de către persoane cu dizabilități la Sala de Sport a Colegiului Tehnic Transilvania, situată pe str. Panselelor nr.23, Brașov. Toate produsele livrate vor respecta în mod obligatoriu caracteristicile stricte din fişele tehnice. Nu se accepta în fişele tehnice anexate la documentaţie trimiteri la pliante, cataloage, etc. ci se vor completa toate caracteristicile produselor ofertate. Furnizorul va prezenta odată cu oferta documente ce garantează calitatea produselor (certificate de calitate, declaraţii de conformitate produs). Valoarea estimată, fără TVA, pentru fiecare produs în parte se regăsește în anuntul de pe site-ul www.brasovcity.ro în secțiunea Primărie/Achiziții.
Conditii referitoare la contract:
Perioada de livrare și montaj, dacă este cazul, a dotărilor de specialitate este de 30 zile, mai puțin pentru scaunele cu rotile sport pentru care termenul de livrare este de 6 luni, de la comanda fermă a achizitorului. La livrare produsele vor fi însoţite de declaraţia de conformitate/calitate din partea producătorului, certificatul de garanţie şi/sau alte documente necesare identificării acestora. Plata produselor se va face numai după montarea şi recepţionarea acestora, în termen de 30 de zile de la data primirii facturii emisă de furnizor şi numai după semnarea Procesului verbal de recepţie calitativă şi cantitativă. Facturile se vor depune la Centrul de Informare pentru Cetăţeni din cadrul Primăriei Municipiului Braşov, b-dul.Eroilor nr.8, cam.1. Achitarea facturii se va face prin virament în contul bancar al furnizorului.
Conditii de participare:
Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici înregistrați în Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care pot să furnizeze și monteze (dacă este cazul) produsele ce fac obiectul prezentului contract . Oferta tehnico-financiară, va fi depusă la registratura autorității contractante/Centrul de Informare Cetățeni din Brașov, Bld. Eroilor nr. 8, Camera 1, Brașov sau pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba româna. Oferta tehnică va conține obligatoriu fotografii pentru fiecare produs ofertat, atasate Fișelor tehnice completate corespunzător. Oferta financiară va fi elaborata în lei fără TVA, având menționat TVA-ul separat. De asemenea se va completa si Anexa la Formularul de ofertă. Prețul ofertat va conține cheltuielile de transport, manopera de montaj şi punere în funcţiune (dacă este cazul). Oferta de pret se poate depune pentru unul, mai multe sau pentru toate produsele, luând ca model Formularul de ofertă încărcat pe site-ul www.brasovcity.ro în secțiunea Primărie/Achiziții.
Criterii de atribuire:
prețul cel mai scăzut pentru fiecare produs ofertat in parte
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 232 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să conțină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data și ora precizate în prezentul anunț, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B.dul Eroilor nr.8, înregistrată la Centrul de Informare Cetățeni, sau, pe e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul câștigător își va depune oferta în SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț în vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Potențialii ofertanți au obligația sa verifice zilnic anunțul de publicitate postat pe site-ul autorității contractante, www.brasovcity.ro, secțiunea „Achiziții”, pentru eventuale completări și/sau clarificări/răspunsuri la solicitări de clarificări. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile.
Documente anexate: Documentatie achizitie DOTARI SALA SPORT COLEGIUL TEHNIC TRANSILVANIA3.zip

Achiziții / Proceduri proprii: 04-12-2020 ora 12:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV
CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8
Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
Achiziție de materiale feronerie
Data limita depunere oferta:
04.12.2020 12:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Furnizare
Cod si denumire CPV:
44316510-6 - Feronerie (Rev.2)
Valoare estimata:
5.042,02 RON
Caiet de sarcini:
ANEXA 1 Cantitati feronerie 2020.doc
Descriere contract:
Achiziție de materiale feronerie în conformitate cu ANEXA nr. 1.
Conditii referitoare la contract:
Produsele trebuie sa detina toate avizele necesare pentru a fi comercializate, certificate de garantie, certificate de conformitate, etc, dupa caz. Acestea vor fi ambalate si sigilate de catre producator, iar pe ambalajul acestora vor fi aplicate elemente de identificare si de siguranta care vor completa caracteristicile tehnice ale produselor. Livrarea se va face pe bază de Comandă emisă de achizitor.
Conditii de participare:
Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului. De asemenea se completeaza si formularele Declaratie art.59, 60 și Formular 2 oferta incarcate ca anexa la anuntul postat pe www.brasovcity.ro/sectiunea Primărie/Achiziții
Criterii de atribuire:
Adjudecarea se va face in favoarea ofertei care prezinta pretul cel mai scazut cu respectarea cerintelor tehnice descrise in Anexa 1 pentru fiecare produs si a celor descrise mai sus in prezentul anunt.
Informatii suplimentare:
Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea Primărie/Achiziții sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta financiara va fi exprimata în LEI fara TVA, cu TVA-ul evidentiat separat, va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data de 04.12.2020, ora 12:00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea Primărie/Achiziții, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari. Număr zile până la care operatorii economici pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor este de 2 zile.
Documente anexate: Documentatie achizitie MATERIALE FERONERIE.zip

Achiziții / Proceduri proprii: 25-11-2020 ora 12:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
Servicii de coordonare in materie de securitate si sanatate in munca (SSM), pentru implementarea proiectului “Construire park&ride - Bartolomeu”- Cod SMIS 126992
Data limita depunere oferta:
25.11.2020 12:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71317210-8 - Servicii de consultanta sanitara si de siguranta (Rev.2)
Valoare estimata:
46.000,00 RON
Caiet de sarcini:
CAIET DE SARCINI_SSM PROIECTARE PARK&RIDE.pdf
Descriere contract:
Servicii de coordonare in materie de securitate si sanatate in munca, pentru implementarea proiectului “Construire park&ride - Bartolomeu”
Conditii referitoare la contract:
Conform cerintelor din caietul de sarcini
Conditii de participare:
Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor mentionate in caietul de sarcini. Oferta furnizorului va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Oferta financiara va fi elaborata in lei fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat, si va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia.
Criterii de atribuire:
Pretul cel mai scazut
Informatii suplimentare:
Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia. Informatii suplimentare pot fi obtinute prin e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui sa contină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data si ora precizate in prezentul anunt, la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr.8, inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau, pe e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului.CAIETUL DE SARCINI si documentatia aferenta se pot descarca din prezentul anunt dar si de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea Primaria/Achizitii. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea Primaria/Achizitii, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Dosar achizitie SERVICII COORDONATOR SSM PARK&RIDE.zip

Achiziții / Proceduri proprii: 20-11-2020 ora 10:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: MUNICIPIUL BRASOV
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
Achizitionare servicii de coordonator in materie de securitate si sanatate in munca (SSM) Infrastructura de gara pentru transportul public cod SMIS 126998
Data limita depunere oferta:
20.11.2020 10:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
79714000-2 - Servicii de supraveghere (Rev.2)
Valoare estimata:
48.300,00 RON
Caiet de sarcini:
CAIET DE SARCINI SSM INFRASTRUCTURA GARAJ SI FORMULARE.pdf
Descriere contract:
Servicii de coordonator in materie de securitate si sanatate in munca (SSM) pentru proiectul Infrastructura
de garaj pentru transportul public, cod SMIS 126998. Prestarea serviciilor de coordonator in materie de
securitate si sanatate in munca (SSM) pentru proiectul Infrastructura de garaj pentru transportul public, se
vor executa atat la amplasamentul obiectivului de investitii din str. Harmanului nr.49, Brasov, suprafata totalaexistenta aflata in administrare de RAT Brasov este de 52.400 mp.
Conditii referitoare la contract:
Contractul cuprinde 2 etape: - perioada de prestare a serviciilor de la emiterea de catre beneficiar a
ordinului de incepere pentru perioada de intocmire a proiectului tehnic si pana la finalizarea proiectului
(conform contractului de finantare perioada de intocmire a proiectului tehnic este de 5 luni) - perioada de prestare a serviciilor de la emiterea de catre beneficiar a ordinului de incepere pentru perioada de executivelucrarilor si pana la finalizarea acestora (conform contractului de finantare perioada de executie a lucrarilor
este de 18 luni).
Conditii de participare:
Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice
SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor mentionate in caietul de sarcini. Oferta furnizorului va fi
depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Oferta financiara va fi
elaborata in lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat, si va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia.
Criterii de atribuire:
Pretul cel mai scazut.
Informatii suplimentare:
Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia. Informatii
suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de
identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data precizata in
prezentul anunt, la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr.8, inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau, pe e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea
contractului.
LISTA VERSIUNI ANUNT PUBLICITAR
Documente anexate: Dosar achizitie SERVICII COORDONATOR SSM.zip

Achiziții / Proceduri proprii: 06-11-2020 ora 13:30 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV
CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
Servicii de coordonare in materie de securitate si sanatate in munca (SSM) pentru obiectivul de investiții ,,Construire sala sport Școala Gimnazială nr. 2”
Data limita depunere oferta:
06.11.2020 13:30
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
79714000-2 - Servicii de supraveghere (Rev.2)
Valoare estimata:
28.000,00 RON
Caiet de sarcini:
CAIET SARCINI SSM SCOALA 2.pdf
Descriere contract:
Servicii de coordonator in materie de securitate si sanatate in munca (SSM) pentruobiectivul de investiții ,,Construire sala sport Școala Gimnazială nr. 2” cu respectarea cerintelor Caietului de sarcini.
Conditii referitoare la contract:
Conform cerintelor din caietul de sarcini
Conditii de participare:
Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrați in Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor menționate in caietul de sarcini. Oferta furnizorului va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insoțesc oferta, vor fi elaborate in limba română. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, având menționat TVA-ul separat, și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia.
Criterii de atribuire:
Pretul cel mai scazut
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să contină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data precizată in prezentul anunț, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B.dul Eroilor nr.8, inregistrată la Centrul de Informare Cetațeni, sau, pe e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigător iși va depune oferta in SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț in vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului.CAIETUL DE SARCINI și documentația aferentă se poate descarca din prezentul anunt dar si de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Documentatie achizitie SSM CONSTRUIRE SALA SPORT SCOALA 2.zip

Achiziții / Proceduri proprii: 06-11-2020 ora 11:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV
CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8
Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
Achiziție teste pentru detecția antigenelor SARS-CoV-2 (COVID-19)
Data limita depunere oferta:
06.11.2020 11:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Furnizare
Cod si denumire CPV:
33141625-7 - Truse de diagnosticare (Rev.2)
Valoare estimata:
135.000,00 RON
Caiet de sarcini:
Formular oferta+ Declaratie art. 59 si art. 60 cu anexa.doc
Descriere contract:
Achiziția de 5000 buc. teste pentru detecția antigenelor SARS-CoV-2 (COVID-19) necesare pentru testarea personalulul din cadrul Aparatului de Specialitate al Primarului, precum și a personalului din cadrul instituților subordonate Consiliului Local al Municipiului Brașov. Testele trebuie să întrunească următoarele specificații tehnice recomandate de către Direcția de Sănătate Publică a Județului Brașov, respectiv: a) Criterii minime de performanta: specificitatea înaltă: >97% (optim >99%, pentru evitarea falselor pozitivări), sensibilitatea >90% în comparație cu un test de referință (RT-PCR); b)Capacitatea de furnizare, distribuție și suport tehnic, condiții de transport și stocare; c)Testele trebuie să fie obligatoriu autorizate/aprobate de către organismele de reglementare națională și/sau să fie aprobate pentru utilizare în caz de urgență de către OMS în momentul achiziției.
Conditii referitoare la contract:
Termen de livrare: 24 ore de la data transmiterii comenzii ferme de către achizitor, în cantitate minimă de 300 de buc. și maximum 1.000 de buc. de teste pentru detecția antigenelor SARS-CoV-2 (COVID-19)/comandă.
Conditii de participare:
Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrați in Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de furnizare a produselor. Oferta furnizorului va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insoțesc oferta, vor fi elaborate in limba română. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, având menționat TVA-ul separat, și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia.
Criterii de atribuire:
Pretul cel mai scăzut
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să contină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data precizată in prezentul anunț, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B.dul Eroilor nr.8, inregistrată la Centrul de Informare Cetațeni, sau, pe e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigător iși va depune oferta in SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț in vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului.Documentația aferentă se poate descarca din prezentul anunt dar si de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Teste COVID-Formular oferta si Declaratie art. 59 si art. 60 cu anexa.doc

Achiziții / Proceduri proprii: 05-11-2020 ora 16:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV
CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
Servicii de coordonator in materie de securitate si sanatate in munca (SSM) pentru proiectul ,,Construire cămin cazare elevi”
Data limita depunere oferta:
05.11.2020 16:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
79714000-2 - Servicii de supraveghere (Rev.2)
Valoare estimata:
31.200,00 RON
Caiet de sarcini:
CAIET DE SARCINI -CAMIN CAZARE.pdf
Descriere contract:
Servicii de coordonator in materie de securitate si sanatate in munca (SSM) pentru proiectul ,,Construire cămin cazare elevi”.Prestarea serviciilor de coordonator in materie de securitate si sanatate in munca (SSM) pentru proiectul Infrastructura de garaj pentru transportul public, se vor executa atat la amplasamentul obiectivului de investitii din str. 13 Decembrie nr. 131, Brasov cat si la sediul beneficiarului.
Conditii referitoare la contract:
Conform cerintelor din caietul de sarcini
Conditii de participare:
Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrați in Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor menționate in caietul de sarcini. Oferta furnizorului va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insoțesc oferta, vor fi elaborate in limba română. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, având menționat TVA-ul separat, și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia.
Criterii de atribuire:
Pretul cel mai scazut
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să contină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data precizată in prezentul anunț, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B.dul Eroilor nr.8, inregistrată la Centrul de Informare Cetațeni, sau, pe e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigător iși va depune oferta in SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț in vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului.CAIETUL DE SARCINI și documentația aferentă se poate descarca din prezentul anunt dar si de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Anunt servicii de coordonator- proiect Construire camin cazare elevi.zip

Achiziții / Proceduri proprii: 04-11-2020 ora 13:59 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/232
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
Servicii de dirigenție de șantier privind execuția lucrărilor pentru „Amenajare trasee de mountain bike Poiana Brașov”
Data limita depunere oferta:
04.11.2020 13:59
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
Valoare estimata:
17.000,00 RON
Caiet de sarcini:
Caiet de sarcini cu formulare anexe.pdf
Descriere contract:
Servicii de dirigenție de șantier privind execuția lucrărilor pentru „Amenajare trasee de mountain bike Poiana Brașov”
Conditii referitoare la contract:
Durata contractului de prestări servicii va fi de la data emiterii ordinului de începere a lucrărilor de „Amenajare trasee de mountain bike Poiana Brașov” și până la finalizarea acestora. Pentru perioada de execuție a lucrărilor, plata se va face în baza raportului dirigintelui de șantier. Pentru fiecare lună se va întocmi și se va preda de către beneficiar până la data de 10 le lunii următoare, un raport al dirigintelui de șantier pentru perioada de execuție a lucrărilor. Decontarea se va face după recepționarea serviciilor în termen de 30 de zile, pe baza procesului verbal de recepție. Pentru perioada de garanție a lucrărilor, plata se va face în baza raportului dirigintelui de șantier întocmit după semnarea procesului verbal de recepție finală. Valabilitatea ofertei va fi de minim 90 de zile.
Conditii de participare:
Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici înregistrați în Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor menționate în caietul de sarcini. Ofertantul trebuie sa fie înregistrat la Registrul Comerțului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achiziției. Odată cu oferta se va depune și Certificatul constatator emis de Registrul Comerțului, actualizat. De asemenea se completează formularele și Declarația art. 59 și art. 60 aferente prezentului anunț (atașate la caietul de sarcini cu formulare anexe). Propunerea tehnică va cuprinde : Elemente angajante pentru ofertant, respectiv precizări asupra modului în care ofertantul își asumă îndeplinirea obligațiilor în conformitate cu cerințele documentației de atribuire, Caietul de sarcini; Personalul minim care trebuie asigurat de consultant/ofertant, pe toată durata de execuție a lucrărilor, în corelare cu programul de lucru propus pe zile și luni; Graficul de prestare a serviciilor și de efectuare a plăților. Toate cerințele privind caietul de sarcini și specificațiile tehnice sunt minimale și obligatorii. Oferta financiară va fi prezentată defalcat, cu valori pe fiecare etapă de realizare a obiectivului de investiție și pentru fiecare categorie de servicii, astfel: 1. În perioada execuției lucrărilor; 2. În perioada de garanție a lucrărilor. Oferta financiară va fi exprimată în lei, fără TVA TVA-ul va fi evidențiat separat.
Criterii de atribuire:
Prețul cel mai scăzut
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să conțină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscală, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data și ora precizate în prezentul anunț publicitar, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B-dul Eroilor nr. 8, înregistrată la Centrul de Informare Cetățeni, sau, pe e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Formulare se vor descarca din de pe site-ul Primăriei Municipiului Brașov, www.brasovcity.ro, din secțiunea „Achiziții” de la anunțul de publicitate aferent. Ofertantul câștigător își va depune oferta în SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț în vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului.
Documente anexate: Dosar achizitie servicii de dirigentie de santier -Amenajare trasee de mountain bike.zip

Achiziții / Proceduri proprii: 30-10-2020 ora 11:54 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
“Asigurarea bunurilor aparţinând Domeniului Schiabil din Poiana Braşov”
Data limita depunere oferta:
30.10.2020 11:54
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
66510000-8 - Servicii de asigurare (Rev.2)
Valoare estimata:
82.980,75 RON
Caiet de sarcini:
CAIET DE SARCINI+FORMULARE.pdf
Descriere contract:
“Asigurarea bunurilor aparţinând Domeniului Schiabil din Poiana Braşov”, respectiv I Asigurare utilaje neînmatriculabile (tip CASCO) pentru 6 maşini de bătut zăpada tip Pisten Bully II Asigurare pentru Instalaţiile de transport pe cablu pe pârtia Lupului şi în zona Ruia. III Asigurare instalaţii pentru producere zăpadă artificială – 120 lăncii pentru zăpadă şi 29 tunuri pentru zăpadă. IV Asigurare construcţii/instalaţii V Asigurare maşini/aparate de retur carduri RFID Skidata, conform descrierilor caietului de sarcini.
Conditii referitoare la contract:
Conform cerintelor din caietul de sarcini.
Conditii de participare:
Oferta va cuprinde oferta tehnica si oferta financiara, va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat, si va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Pretul din propunerea financiară va fi ferm și nu se va modifica pe toată perioada de derulare a contractului.
Criterii de atribuire:
În urma evaluării ofertelor, achiziţia se va efectua cu operatorul economic care îndeplineşte cerinţele impuse şi care prezintă “preţul cel mai scăzut” pentru întreg pachetul. Ofertele trebuie sa conţină informaţii privind riscurile asigurate, sume asigurate, bunuri asigurate, franşize, prime de asigurare şi vor fi valabile cel puţin până la data de 31.12.2020.
Informatii suplimentare:
Informatii suplimentare: Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia. Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt, la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr.8, inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau, pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului. Caietul de sarcini se poate descarca din prezentul anunt dar si de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: CAIET DE SARCINI si FORMULARE asigurarea bunurilor-domeniului Schiabil.pdf